top of page

״אני אקנה בגדים כשאני ארזה״

שלום, חובבות אופנה באשר הן!

היום, אנחנו נצלול לנושא שנשים רבות עלולות להכיר - אגדת האופנה הנפוצה מדי של "כשארד במשקל, אקנה בגדים". כסטייליסטית אישית, נתקלתי במספר רב של לקוחות (וחברות) שדחו את חלומות הסטייל שלהן בהמתנה למספר הקסם על המשקל. אבל אל דאגה, קוראות יקרות, כי הגיע הזמן להפריך את הרעיון הזה ולאמץ את מסע האופנה המופלא, לא משנה היכן אנחנו נמצאות בסיפור המשקל שלנו!


כולנו היינו שם - שמנו בצד בגדים יפים, משוכנעות שהם ייראו מהמם "יום אחד", כשנגיע למשקל הרצוי.

אבל אני שואלת, למה שנמנע מעצמנו את חדוות האופנה ואת הביטחון שהיא מביאה? לבגדים יש דרך קסומה לגרום לנו להרגיש יפות בכל מידה, וזה הזמן לצאת מהמעגל האינסופי של ההמתנה ל"יום אחד" החמקמק הזה ולאמץ את האני הנוכחי שלנו.


כסטייליסטית אישית, ראיתי ממקור ראשון את הכוח המהפכני של בגדים. האאוטפיט הנכון יכול לגרום לך להרגיש כמו מיליון דולר, ללא קשר למספר על המשקל. אמצי את הגוף הנוכחי שלך, תעריכי כל קימור ותחגגי את היופי הייחודי שלך באמצעות הסטייל. כשתתלבשי בהתאם לגוף הנוכחי שלך, את לא רק תיראי מדהים, אלא גם תתחילי לטפח תחושת אהבה עצמית וביטחון שמקרינים מבפנים.





אופנה היא יותר מסתם אסתטיקה, היא העצמה. כשאת מתלבשת באאוטפיטים שמדגישים את התכונות שאת הכי אוהבת בעצמך ועושים לך טוב, את תשדרי ביטחון עצמי וכריזמה. אז אולי הגיע הזמן להיפרד מהרעיון שאופנה שמורה לאיזו גרסה רחוקה של עצמנו. אמצי את המסע שהגוף שלך נמצא בו כי מגיע לך להיראות ולהרגיש נפלא בכל שלב של הדרך.


אז לסיכום, אם יש משהו אחד שהייתי רוצה שתקחי מכאן זה שהגיע הזמן להשתחרר מאגדת האופנה של "כשארזה, אקנה בגדים". חבקי את המסע שלך, תאהבי את עצמך ותעריכי את היופי של האופנה בכל מידה.


בואי נשכתב את הנרטיב. בואי נחגוג את היופי שלנו, נאמץ את הסגנון האישי שלנו ונחבק את הנשים הנפלאות שאנחנו היום.

אז, בפעם הבאה שאתה מוצאת את עצמך בוהה באאוטפיט מהמם, תזכרי שהרגע המושלם ללבוש אותו הוא ממש עכשיו. אמצי את השמחה שבלהתלבש, ותני לסגנון שלך להיות השתקפות של הביטחון העצמי והאהבה העצמית שלך. אגדת האופנה שסיפרנו לעצמנו מיושנת, והגיע הזמן להתחלה חדשה ונהדרת!


עד הפעם הבאה, יקירותיי, תמשיכו לזרוח ולהתלבש כמו המלכות שאתן!

0 comments
bottom of page