top of page

ללבוש את ההחלטות שלך - מדריך של סטייליסטית להתחלות חדשות

כשראש השנה מתקרב, זה זמן של הרהור, התחדשות וקביעת כוונות לשנה הקרובה. למרות שאנחנו מתמקדים בדרך כלל בצמיחה אישית במהלך תקופה הזו, זו דווקא גם הזדמנות לשקול איך הסגנון האישי שלנו משקף את האני הפנימי שלנו.


הרי המלתחה שלך היא יותר מסתם בגדים. היא סוג של ביטוי עצמי.

אז, שנייה לפני שאת מתכוננת לחגוג את השנה החדשה, למה שלא תפני רגע כדי להרהר בסגנון האישי שלך ואיך הוא יכול להתפתח בשנה הקרובה?


1. תחקרי את זהות הסגנון שלך:


תתחילי בלהרהר על הסגנון הנוכחי שלך. מהם הצבעים, הדוגמאות ופריטי הלבוש שגורמים לך להרגיש הכי עצמך? האם את נוטה לסגנון קלאסי, בוהמייני, מינימליסטי או אקלקטי? הבנת הזהות הסגנונית שלך היא הצעד הראשון ביצירת ארון בגדים שמייצג אותך באמת. ותזכרי, "אני לובשת מה שנקי", זה לא זהות סגנונית!



2. ניקוי וסינון:


ראש השנה הוא זמן של התחדשות, מה שהופך אותו לאירוע המושלם לסינון של הארון. תיפטרי מפריטים שכבר לא משרתים אותך - בין אם הם מיושנים, לא יושבים כמו שצריך או פשוט לא מתאימים לזהות הסגנונית שלך. תתרמי או או תתחילי להשתמש מחדש בפריטים האלה כדי להתחיל את השנה החדשה עם ארון בגדים רענן ומאורגן. תתפלאי לגלות כמה מקום יש לכם פתאום לבגדים חדשים!


3. הגדירי כוונות סגנון:


בדיוק כמו שאת קובעת כוונות לצמיחה אישית, תקבעי כוונות לסגנון האישי שלך לשנה הקרובה. אולי את רוצה להתנסות בבחירות אופנתיות סביבתיות יותר, להשקיע בפריטים באיכות גבוהה יותר, או פשוט ליהנות יותר מהסגנון שלך. תרשמי את הכוונות האלו ותזכרי אותן כשאת קונה ומתלבשת. ואם הכוונה שלך היא סוף סוף לנעול את הנעליים המדהימות האלה שקנית לפני חמש שנים, אולי זה הזמן!


4. אמצי את המגוון:


טפחי ארון בגדים שיכול להתאים להיבטים שונים של החיים שלך. קיום פריטים מגוונים שיכולים לעבור מהמשרד, למפגשים משפחתיים, לארוחות חגיגיות הוא לא רק מעשי אלא גם משקף את יכולת ההסתגלות והתושייה שלך.


6. שקפי את השאיפות שלך:


תחשבי על המטרות האישיות שתרצי להשיג בשנה הקרובה ואיך הסגנון שלך יכול לשקף את השאיפות האלו.

את מכוונת ליותר ביטחון? או שאולי איזון הוא המטרה שלך?

קחי דף ותכתבי את המטרות האלו.


סביב כל מטרה כזו תיצרי שמש ותכתבי מה עולה לך בראש מבחינה ויזואלית כשאת חושבת על המילה הזו.

זה יכול להיות צבעים, פריט לבוש, אדם מסוים שמתקשר לך למילה, בדים מסוימים ועוד.


בואי ניקח את המטרה ״ביטחון״ למשל - אולי ביטחון אומר לך נועז וצבעים חזקים, ולמישהי אחרת ״ביטחון״ ישדר צבעים כהים וחליפות. אין נכון ולא נכון, זה רק תלוי במה מדבר אלייך.


מתוך זה ועם ההתכוונות הזו תיצרי את השילובים שלך בשנה החדשה.

כמובן שאת יכולה להיעזר בגוגל או בפינטרסט לקצת השראה קודם.



7. אל תשכחי לטפל בעצמך:


בסופו של דבר, תזכרי שסגנון אישי הוא לא רק איך את נראית, זה גם קשור לגמרי לאיך את מרגישה. שימי האת הטיפול בעצמך בתעדוף גבוה יותר. כשאת דואגת לעצמך, זה מקרין באופן טבעי דרך הסגנון שלך. ביטחון עצמי ואושר הם האביזרים הטובים ביותר שאת יכולה ללבוש. אז קדימה, פנקי את עצמך עם חתיכת עוגת השוקולד הזו - זה המרכיב הסודי למראה נפלא!


בקיצור, תשתמשי בזמן הזה של השנה כדי לסנכרן את הסגנון האישי שלך עם האני הפנימי שלך. תני לארון הבגדים שלך להיות קנבס שמספר את הסיפור שלך, משקף את הערכים שלך ומעצים אותך להיכנס לשנה החדשה עם ביטחון ואותנטיות. בדיוק כמו שאנחנו מחפשות התחדשות בהיבטים אחרים של החיים שלנו, תני לסגנון שלך להתפתח ולחדש את עצמו גם כן.


שנה טובה, ושהבגדים שלך יהיו מדויקים לך כמו השאיפות שלך!

0 comments
bottom of page